TRADUCIÓN AO ESPAÑOL DO ARTIGO DE ANTOMARCHI ET. AL.

Xa temos lista aquí a tradución (ao español) do artigo de Antomarchi, C., M. Debulpaep, V. Džikić, A. Ghadban, G. de Guichen, S. Lambert, M. Mertzani, A. Pandya, J. Šubic Prislan, L.-M. Tapini, and V. Živković. 2017. Team up and re-group, re-use and re-vive! Lessons learnt from RE-ORG workshops around the world. In ICOM-CC 18th Triennial Conference Preprints, Copenhagen, 4–8 September 2017, ed. J. Bridgland, art. 1502. Paris: International Council of Museums.

Ligazóns de interese das Xornadas RE-ORG

Xa podedes consultar as ligazóns mencionadas durante a Xornada Informativa sobre RE-ORG celebrada o 27/09/2018 no MDPS, onde se expuxo o método do ICCROM para organizar as áreas de depósito dos museos.
Máis información: http://museoperegrinacions.xunta.gal/gl/content/xornada-informativa-sobre-o-programa-re-org-0

Celebración do día de Europa  no MDPS
08/05/2017

Celebración do día de Europa no MDPS

O embaixador de Italia en España, Stefano Sannino, ofreceu unha conferencia sobre o futuro de Europa.

O ministro de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, visitou a nova sede do MDPS
11/11/2015

O ministro de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, visitou a nova sede do MDPS

Méndez de Vigo percorreu as novas instalación da exposición permanente do museo acompañado do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, do conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, e do alcalde de Santiago, Martiño Noriega, entre outras autoridades.

O MDPS abriu ao público a súa nova sede de Praterías
07/11/2015

O MDPS abriu ao público a súa nova sede de Praterías

Durante a primeira semana, na que se celebraron xornadas de portas abertas, achegáronse a coñecer a nova exposición permanente 2.987 persoas.

No MDPS celebramos o Día Internacional do Teatro
27/03/2015

No MDPS celebramos o Día Internacional do Teatro

Durante a inauguración da exposición de José Guitán celebramos o Día Internacional do Teatro coa compañía Tep Teatro en Punto.

O Embaixador de Xapón en España visita o MDPS
23/10/2014

O Embaixador de Xapón en España visita o MDPS

O embaixador de Xapón en España, Kazuhiko Koshikawa, durante a súa viaxe oficial a Galicia, realizou unha visita ao Museo das Peregrinacións e de Santiago acompañado da súa esposa e do seu primeiro secretario.