TRADUCIÓN AO ESPAÑOL DO ARTIGO DE LAMBERT
31/10/2018

TRADUCIÓN AO ESPAÑOL DO ARTIGO DE LAMBERT

Accesible a tradución ao español do artigo de Lambert sobre a creación de estratexias RE-ORG nacionais ou rexionais.

AS TÁBOAS 1958 E 1959 NA PRENSA

As táboas 1958 e 1959 continúan o seu periplo. Esta vez faise eco do seu proceso de restauración o suplemento de lecer e cultura Fugas, da Voz de Galicia (19/10/2018).
Interesante artigo no que se pon en valor os procesos de recuperación do patrimonio por parte das institucións museísticas.

TRADUCIÓN AO ESPAÑOL DO ARTIGO DE ANTOMARCHI ET. AL.

Xa temos lista a tradución (ao español) do artigo de C. Antomarchi, M. Debulpaep, V. Džikić, A. Ghadban, G. de Guichen, S. Lambert, M. Mertzani, A. Pandya, J. Šubic Prislan, L.-M. Tapini, and V. Živković. 2017.

Ligazóns de interese das Xornadas RE-ORG

Xa podedes consultar as ligazóns mencionadas durante a Xornada Informativa sobre RE-ORG celebrada o 27/09/2018 no MDPS, onde se expuxo o método do ICCROM para organizar as áreas de depósito dos museos.
Máis información: http://museoperegrinacions.xunta.gal/gl/content/xornada-informativa-sobre-o-programa-re-org-0

Celebración do día de Europa  no MDPS
08/05/2017

Celebración do día de Europa no MDPS

O embaixador de Italia en España, Stefano Sannino, ofreceu unha conferencia sobre o futuro de Europa.

O ministro de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, visitou a nova sede do MDPS
11/11/2015

O ministro de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, visitou a nova sede do MDPS

Méndez de Vigo percorreu as novas instalación da exposición permanente do museo acompañado do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, do conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, e do alcalde de Santiago, Martiño Noriega, entre outras autoridades.

O MDPS abriu ao público a súa nova sede de Praterías
07/11/2015

O MDPS abriu ao público a súa nova sede de Praterías

Durante a primeira semana, na que se celebraron xornadas de portas abertas, achegáronse a coñecer a nova exposición permanente 2.987 persoas.

No MDPS celebramos o Día Internacional do Teatro
27/03/2015

No MDPS celebramos o Día Internacional do Teatro

Durante a inauguración da exposición de José Guitán celebramos o Día Internacional do Teatro coa compañía Tep Teatro en Punto.

O Embaixador de Xapón en España visita o MDPS
23/10/2014

O Embaixador de Xapón en España visita o MDPS

O embaixador de Xapón en España, Kazuhiko Koshikawa, durante a súa viaxe oficial a Galicia, realizou unha visita ao Museo das Peregrinacións e de Santiago acompañado da súa esposa e do seu primeiro secretario.