A área de difusión e comunicación ocúpase de todo aquelo que teña como finalidade poñer en relación o museo coa sociedade. É, pois, a responsable de lle comunicar o contido das coleccións ao público, de facilitar a transmisión da mensaxe que destas coleccións se desprende, e tamén de divulgar os fins e valores da propia institución.
As súas tarefas principais son
- Organizar todos aqueles aspectos e actuacións relacionados coa atención ao visitante.
- Elaborar e coordinar a execución dos programas de exposicións temporais e dos programas de actividades educativas e culturais.
- Desenvolver os aspectos didácticos e os valores socioculturais das exposicións, tanto da permanente como das temporais.
- Elaborar e coordinar as publicacións de carácter didáctico e divulgativo.
- Realizar a difusión e promoción externa do museo, o que atinxe a tenda do museo e a elaboración dos produtos de promoción externa.
- Encargarse da coordinación dos programas de investigación e dos contactos con outras institucións en materia de difusión.
- Realizar estudos e análises de público así como investigacións sobre técnicas museográficas.
- En canto a comunicación correspóndelle: a relación cos medios de comunicación, a supervisión da imaxe institucional e todos os aspectos relacionados coa presenza do museo en Internet.
Difusión e comunicación dixital
Para poder levar a cabo as tarefas de difusión dixital é fundamental establecer unha estratexia de comunicación, neste caso, está directamente relacionada cos obxectivos do Museo:
a) Amosar desde unha perspectiva histórica e cultural o fenómeno da peregrinación como manifestación universal.
b) Promover o coñecemento da peregrinación xacobea e o Camiño de Santiago en todas as súas dimensións.
c) Amosar desde unha óptica científica o nacemento e a evolución da cidade de Santiago de Compostela nos seus aspectos arquitectónicos, urbanísticos, ambientais, sociais, culturais e económicos.
d) Xerar un proceso permanente de interpretación da cidade de Santiago e do feito Xacobeo.
e) Reunir, documentar, investigar e expoñer os restos materiais relacionados co contido temático do Museo.
f) Potenciar a investigación no ámbito da peregrinación en xeral, da peregrinación xacobea e do Camiño de Santiago en particular, así como do nacemento e da evolución da cidade de Santiago de Compostela, converténdose nun centro de referencia nacional e internacional.
A estes obxectivos súmanse as estratexias de marketing dixital de promoción e difusión do #MDPS.
Soportes informativos unidireccionais:
Soportes de comunicación directa bidireccionais:
Soportes de repositorio de contidos audiovisuais dixitais:
Medios de comunicación co #MDPS
- Para todas aquelas actividades vinculadas con difusión (auditorio, exposicións, actividades culturais, etc.) pode dirixirse directamente ao correo difusion.mdperegrinacions [at] xunta.gal
- As visitas, e todos aqueles aspectos e actuacións relacionados coa atención ao visitante, serán atendidas en reservas.mdperegrinacions [at] xunta.gal
- Información xeral, dúbidas, consultas, etc. estamos a vosa disposición en informacion.mdperegrinacions [at] xunta.gal ou no 881.867.315
- Se desexa poñerse en contacto coa sede expositiva na praza das Praterías pode dirixirse ao 881.867.401