ARQUITECTURAS DEBUXADAS COMPOSTELA

12/11/2020 - 31/05/2021

Santiago Catalán

Arquitecturas debuxadas, nova exposición do Museo das Peregrinacións e de Santiago, ubicada no primeiro andar da sede de Praterías. Santiago Catalán pon a disposición do público todo un compendio de arquitecturas configurado ao redor da catedral e da cidade de Compostela. Cunha visión e unhas perspectivas completamente diferentes, o autor engade unha mirada tridimensional para conformar un novo discurso no que se fai partícipe á cidadanía. A esta chámanlle a atención as cores imposibles e a caligrafía que serve de perpiaño a todo o conxunto.

O Museo das Peregrinacións e de Santiago promove con esta exposición a revalorización do patrimonio cultural galego, especialmente o relacionado coa meta da peregrinación xacobea, un programa expositivo con máis de dez anos de vida.