Por fin Santiago!

09/11/2017-31/12/2017

Alfredo González

En colaboración co 2º Encontro Internacional de Cadernos de viaxe: Compostela Ilustrada poderase visitar esta mostra que recolle unha selección dos debuxos que Alfredo González realizou da cidade de Santiago de Compostela no ano 2012 para unha exposición que o Museo produciu nese mesmo ano e que tivo lugar na antiga sede, a Casa Gótica .

Camiño e cidade constitúen o groso do contido temático deste Museo das Peregrinacións e de Santiago pero son ao mesmo tempo unha fonte inesgotable de inspiración para a creación artística contemporánea.

O Camiño Francés a Santiago

09/11/2017-31/12/2017

Mestre Munehiro Ikeda

A mostra recolle reproducións a gran escala dunha selección dos debuxos realizados por Munehiro Ikeda na súa obra El Camino de Santiago en España realizado en los años 1983-1984, exemplar orixinal que forma parte da exposición permanente deste Museo na sede das Praterías.