CAMIÑO COMPOSTAL

A REPRESENTACIÓN DO CAMIÑO FRANCÉS NAS POSTAIS HISTÓRICAS DE HAI UN SÉCULO

11/03/2020 - 21/03/2020

Asociación de Periodistas e Estudosos do Camiño de Santiago (APECSA)

Dentro do programa O Teu Xacobeo da Xunta de Galicia, a Asociación de Periodistas e Estudosos do Camiño de Santiago (APECSA), que preside Xosé María García Palmeiro, e o seu vicepresidente, comisario da exposición, Luís Celeiro Álvarez, presentan unha exposición con postais antigas e con motivos relacionados co Camiño de Santiago e o fenómeno xacobeo. Esta mostra lígase cos preceptos da asociación, que consideran o Camiño de Santiago como un espazo de comunicación en directo.

Viae Ad Limina Sancti Iacobi

Chencho Pardo Valdés

Viae Ad Limina Sancti Iacobi é a colección máis querida do artista Chencho Pardo Valdés, quen gardou con esmero os debuxos relativos a Galicia e pasaron a formar parte da súa colección privada. Esta exposición non só sorprende pola calidade artística dos debuxos e a súa minuciosidade, a caligrafía que os acompaña ten o estilo propio do autor. Redactadas e escritas por el mesmo con pluma seguindo un estilo histórico, confirenlle un aire melancólico ao percorrido por estas vilas e cidades representadas na sala expositiva do Museo das Peregrinacións e de Santiago. O relato histórico é un elemento que nos vai acompañar durante a visita, pois a través do estudo heráldico realizado polo autor, remítenos a tempos de liñaxes e estirpes que gravan a súa impronta na pedra para a perpetuidade.