NA PROCURA DO PASADO

Orixe e desenvolvemento da arqueoloxía en Ourense

07/03/2017 - 28/05/2017

Esta exposición, producida polo Museo Arqueolóxico Provincial de Ourense, foi pensada para render homenaxe a todos aqueles arqueólogos que fixeron posible reconstruir a nosa historia. A través das fotografías expostas, hoxe auténticos documentos históricos, podemos coñecer o seu traballo.

Na mostra destacan algunhas das pezas máis significativas recuperadas mediante intervencións arqueolóxicas como o Guerreiro de Armea, o Sedente de Xinzo, as xoias de Regodeigón, a Arracada de Vilar de Santos, a Tabula de Castromao ou o Mosaico da Cigarrosa. Estas pezas son a testemuña da sociedade que as creou e utilizou, pero tamén dos investigadores que as descubriron e estudaron.

DOCUMENTO ESTÉTICO

Fotografías de Ourense

28/03/2017 - 28/05/2017

Marqués de Santa María del Villar

O Museo Arqueolóxico Provincial de Ourense produciu unha mostra sobre Diego Quiroga Losada (1880 – 1976), Marqués de Santa María del Villar, fotógrafo de orixinal personalidade, cunha profunda preocupación pola protección e defensa do patrimonio cultural, aspecto que coincide cun dos principais obxectivos dos museos. Unha das liñas expositivas do Museo Das Peregriancións e de Santiago ten precisamente como prioridade afondar en todos aqueles temas que propician a revalorización do patrimonio cultural galego coa intención de dalo a coñecer e potenciar os nosos ben culturais. Esta mostra é unha boa oportunidade de achegarnos a visións, hoxe desaparecidas da provincia ourensá, grazas á colaboración entre dúas intititucións museisticas que aúnan esforzos para rentabilizar o seu traballo.