CAMIÑO COMPOSTAL

A REPRESENTACIÓN DO CAMIÑO FRANCÉS NAS POSTAIS HISTÓRICAS DE HAI UN SÉCULO

11/03/2020 - 29/11/2020

Asociación de Periodistas e Estudosos do Camiño de Santiago (APECSA)

Dentro do programa O Teu Xacobeo da Xunta de Galicia, a Asociación de Periodistas e Estudosos do Camiño de Santiago (APECSA), que preside Xosé María García Palmeiro, e o seu vicepresidente, comisario da exposición, Luís Celeiro Álvarez, presentan unha exposición con postais antigas e con motivos relacionados co Camiño de Santiago e o fenómeno xacobeo. Esta mostra lígase cos preceptos da asociación, que consideran o Camiño de Santiago como un espazo de comunicación en directo.

DOUS CAMIÑOS. SANTIAGO - KUMANO

5 /11/2020 - 10/01/2021

Catalina Rodríguez

No marco do Encontro Internacional de Cadernos de Viaxe Compostela Ilustrada, cada ano se deseña un proxecto con ilustradoras co obxectivo de poñer en valor o papel da muller no mundo da arte. Nesta cuarta edición, a artista seleccionada foi a asturiana Catalina Rodríguez, coa finalidade de levar a cabo un ambicioso proxecto que a levaría a percorrer e debuxar o Kumano Kodo e o Camiño de Inverno.

ARQUITECTURAS DEBUXADAS COMPOSTELA

12/11/2020 - 28/02/2021

Santiago Catalán

Arquitecturas debuxadas, nova exposición do Museo das Peregrinacións e de Santiago, ubicada no primeiro andar da sede de Praterías. Santiago Catalán pon a disposición do público todo un compendio de arquitecturas configurado ao redor da catedral e da cidade de Compostela. Cunha visión e unhas perspectivas completamente diferentes, o autor engade unha mirada tridimensional para conformar un novo discurso no que se fai partícipe á cidadanía. A esta chámanlle a atención as cores imposibles e a caligrafía que serve de perpiaño a todo o conxunto.

O Museo das Peregrinacións e de Santiago promove con esta exposición a revalorización do patrimonio cultural galego, especialmente o relacionado coa meta da peregrinación xacobea, un programa expositivo con máis de dez anos de vida.