Αγιον Ορος

Peregrinación ao Monte Athos

07/07/2017 - 15/10/2017

Fernando Moleres

(Agion Oros, Santa Montaña) é o nome do estado teocrático constituído polos vinte mosteiros ortodoxos que ocupan a península coñecida como Monte Athos. As especiais condicións orográficas e de illamento fixeron do Monte Athos un lugar buscado polos monxes desexosos dunha vida de renuncia e oración e, de feito, convertérono no territorio coa maior concentración de mosteiros e no principal referente do monacato ortodoxo.

Fernando Moleres documentou coa súa cámara anacos da realidade cotiá do Monte Athos. Fotografou o escenario e as persoas, e tamén o sentimento e a espiritualidade. Nas súas sucesivas viaxes capturou multitude de imaxes que dan forma a un proxecto sobre a vida monástica.

Camiño de Shikoku

21/07/2017-24/09/2017

A peregrinación no Camiño de Shikoku (Shikoku Henro) é unha viaxe por unha ruta espectacular, ao longo de mil catrocentos kilómetros trazados nas catro prefecturas de Shikoku: Tokushima, Kochi, Ehime e Kagawa. A ruta está asociada con 88 templos que contan dende a súa orixe con íntimos vínculos con Kobo Daishi, un sacerdote budista xaponés máis coñecido como Kukai.

Esta exposición promocional amosa o Camiño de Shikoku, a través dalgunha peza histórica e imaxes da peregrinación na actualidade.