DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS: SESIÓNS DE CONTACONTOS

Colección de contos con María da Pontraga

Unha visita arredor de pezas clave do MDPS que xira arredor da idea do valor das coleccións museísticas e do poder dos obxectos que as integran para contar a súa historia e establecer nexos cos visitantes. A continuación unha coleccionista de contos moi especial: María da Pontraga fará unha sesión de contos que parten da tradición, do patrimonio oral e que establecen conexións coas pezas do Museo.

Dirixido a rapaces de Educación primaria (todos os niveis)

Queremos convidarvos a que celebredes con nós o Día Internacional do Museos, dedicado este ano aos vínculos que se crean arredor das súas coleccións. Ofrecémosvos esta actividade que estamos seguros vai ser do voso interese e agrado e nela abordaremos a relevancia que nas nosas vidas teñen as pezas exhibidas nas coleccións dos museos. Esta actividade terá como protagonista a María da Pontragha, unha das contadoras máis ligadas á tradición oral galega.

María da Pontragha é educadora e dende sempre mantivo un vínculo moi forte coa tradición oral, tanto a través da música coma da palabra en si. No 2009 comezou a súa andaina no mundo das contacontos tanto para infantil e xuvenil, coma para adultos.

Participou en diferentes Xornadas de Oralidade, no Museo do Pobo Galego e na Universidade de Deusto e de Vitoria; tamén desenvolveu a súa labor en bibliotecas, participou no Salón do Libro de Pontevedra, no Verbum, no Festival Atlántica, e tamén en centros de ensino, festas, locais sociais…

Se desexa o alumnado poderá vir acompañado dun obxecto da súa colección particular, amosala, e compartir cos demais as súas experiencias persoais como creadores e coidadores de coleccións.

Información actividades DIM 2014