NESTE MOMENTO ESTAMOS ABERTOSNESTE MOMENTO ESTAMOS PECHADOS
LOCALIZACIÓNLOCALIZACIÓNLOCALIZACIÓN

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS: ACCIÓN ENTRE MUSEOS

Entre coleccións. Cruzando miradas

Co gallo desta celebración propoñemos percorrer diferentes museos da cidade na procura de pezas que, por uns días, cambian de lugar. Así, o Museo do Pobo Galego, o CGAC, o Museo das Peregrinacións e de Santiago, A Fundación Eugenio Granell, o MUPEGA e o Museo da Catedral, agochan nas súas salas obras que proveñen doutras coleccións.

As coleccións que albergan as institucións museísticas crean múltiples vencellos sobre os que este ano reflexiona o Día Internacional dos Museos. Son estes vencellos os que fan dos museos espazos vivos nos que se producen relacións entre xeracións, entre culturas e mesmo entre expresións artísticas.

As lecturas, relecturas e interpretacións sobre estes obxectos permiten que cadaquén se apropie deles como queira, acto de desfrute este que dá sentido á existencia dos museos. Esta mirada entrecruzada, este cambio de contexto, permiten amosar outras interconexións que poñen en valor o patrimonio. Propoñémosche atopar esas pezas que cambiaron de lugar por uns días e crear para elas novos significados.

Pezas de intercambio entre coleccións

Folleto de actividades entre coleccións